دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ازت دلخورم...

...به جون دوتامون ازت دلخورم میدونه خدامون ازت دلخورم

ای خدانمیدونم چرامن واسش مهم نیستم چرادیشب کارشوبه من ترجیح دادوگوشی راداددست دوستش؟؟؟؟اون موقع دلم گرفته بوددوست داشتم باهاش درددل کنم سرموروشونش بزاروگریه کنم ...امااون
امروزازش میپرسم کارت چی بودمیگه به توچه سیم جین نکن واشکال نداره دوستم جواب داد،آه پس کی دردمنومیفهمه تاکی میخوادباحرفاش بهم ضدحال بزنه،خداتوکه میدونی چقددوسش دارم وواسش میمیرم تویه کاری کن بزاربفهمه خیلی دوسش دارم،به قول یکی میگه اگه واقعادوست داره حرفاتوبایدازاینجابفهمه حتی اگه نتش قط باشه میتونی یه کاری کنه که هرروز بیادوحرف دلتوبخونه؛اون گفت من عشقم اگه وب داشت شب وروزمیومدم میخوندم؛ببین عبدالله ببین مردم واسه عشقشون چکارمیکنن ولی توچی چراهمیشه بهم ضدحال میزنی همیشه ذوقموکورش میکنی وهزاران هزارچرا وسوال بی جواب که میدونم هیچ وقت جوابشونونمیدی گاهی وقتا دلم واسه شوخیات وخندهات تنگ میشه بهت میگم بخندتاجون بگیرم توحتی حاظرنیستی واسه دلخوشیم بخندی عبدالله جونم ،عشقم بااین همه کارات بازم دوستت دارم وعاشقتم واست میمیرم وتاآخرش باتم پسر
.....توکه میدونی دلیل این گریه هام چیه ای خدادلم براش تنگ شده



نظرات شما عزیزان:

Ali
ساعت14:52---20 ارديبهشت 1392
وقتی کسی تو را عاشقانه دوست دارد ، شیوه ی بیان اسم تو در صدای او متفاوت است . . .

و تو می دانی که نامت در لبهای او ایمن است . . .


پاسخ:قشنگه


اسما
ساعت22:09---17 ارديبهشت 1392
زهرا یه چند وقت بیخیالش شو میاد طرفت...مطمئن باش
پاسخ:اسماجونم دارم اینکارومیکنم اس وتل کم کردم بایدکم کم عادت کنم عزیزم


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت9:50---13 ارديبهشت 1392
سلام ابجی زهرا یادم رفت بهت بگم وبلاگت خیلی عالیییییییییی شده بیست مثل خودت موفق باشیپاسخ:ممنون دادش رضااگه تونبودی منم نمیتونستم این وبلاگودرست کنم

فیدل
ساعت22:27---11 ارديبهشت 1392
عزیزم با چ زبونی بگم دوسسسسسسست دارم عاشقتم اصلاعبدلله فدات بشه الهی
پاسخ:خدانکنه عبدالله جونم منم دوستتدارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 17:45 | |



کد